22 April 2014

Tudung Bawal Kangaroo



Siapa penggemar tudung bawal? Saya! *angkat tangan tinggi2*

Dulu main bedal je pakai tudung bawal, tak tahu pun ada jenama-jenama tersendiri. sekarang ni dah ada macam-macam jenama tudung bawal kan? Ada tudung bawal jenama Senorita, Rania, Kangaroo dan macam-macam lagi. Saya nak cerita pasal tudung bawal kangaroo *bajet macam dah expert sangat*. Okay, honestly saya belum pernah pakai tudung bawal jenama kangaroo. Sebabnya? Sebab saya lame . Jadi saya pun terfikir untuk buat satu research tentang tudung bawal ni. Berdasarkan kajian, saya dapat tau yang tudung bawal ni: 

1. Lembut
2. Mudah dibentuk
3. Warna yang menarik
4. Tidak mudah luntur
5. Selesa

Persoalannya: Betulkah?

Jadi saya pun berminat untuk cuba sendiri. Alhamdulillah, nasib saya memang baik tengah jumpa satu page tudung bawal kangaroo yang sedang membuat promosi untuk membeli tudung bawal.

Harga promosi: sehelai RM4.25 ( tiada minimum order)

Harga dia memang baik punya! so, tanpa berfikir panjang saya pun order la banyak2 tudung bawal ni. sebab tarikh tutup promosinya ialah pada 25 April 2014. Kalau kawan-kawan nak tau lebih lanjut boleh pergi kat website ini:

Jom kita layan beberapa gambar:


Kod warna Tudung

Rambang mata tengok semua warna...

Semua canteq canteq..


Mana satu nak pilih ya?

Saya baru sahaja order, so barang-barangnya belum sampai lagi. Nanti, kalau barang-barangnya sudah samnpai In shaa Allah saya akan update. Bagi yang berminat bolehlah PM page/inbox website tu atau sms/wechat/whatsapp 0136421967 (Afiqah)

Lots of Love,
Noor Aziemah





No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI