Kisah Benar: Ikhtiar Sembuh Covid-19 Dengan Suplemen Shaklee

Harini Azie nak share dengan anda semua kisah benar seorang jemaah Tabligh yang disahkan positif dengan penyakit covid-19 dan usaha beliau untuk melawan penyakit ini dengan mengamalkan supplemen Shaklee. Seperti yang kita semua tahu, sekarang masih tidak ada penawar untuk penyakit ini. Maka, salah satu ikhtiar kita untuk melawan penyakit ini adalah dengan meningkatkan imunisasi badan kita. Jom kita baca kisahnya di bawah.

Credit: FB post Master Haji Roslan Ghazali


Kisah Benar: Ikhtiar Sembuh Covid-19 Dengan Suplemen Shaklee

Nama beliau Faiz dari Kota Bharu Kelantan. Aktif dengan dakwah Tabligh. Disahkan postifi covid-19 dan ditempatkan selama 10 hari di hospital. Antara ikhtiar dia adalah dengan mengambil vitamin Shaklee.

Anda baca print screen perbualan saya dengan dia, apa yang jadi pada diri dia, rasa sakit macam mana, apa yang dia lakukan. Semoga dengan cerita ini dapat membantu pesakit yang positif atau yang bakal positif di luar sana. Akhirnya dengan izin Allah, Faiz pulih sepenuhnya selepas 10 hari dalam hospital.

Happy reading. Terima kasih Faiz bagi izin untuk share.


























Alhamdulillah dengan asbab produk Shaklee, Allah sembuhkan pesakit ini. Jom ikhtiar dengan Shaklee. Kita tingkatkan imun sistem kita.



Post a Comment

0 Comments